heroes III og compaq
Fra : Johnny Larsen

Dato : 15-03-01 09:25

Hej jeg har et problem med heroes III. Den kan simpelthen ikke spilles på
computeren, der er en compaq. Jeg ved jeg ikke er den eneste med en compaq
computer der ikke kan spille dette spil. Er der nogen der kan fortælle mig
hvorfor eller hvordan jeg kan komme til at spille dette spil.

Mvh den spille gale

Fra : Ejner Lund

Dato : 15-03-01 14:41

Jeg vil gerne gi computeren skylden (hehe), men jeg tror det er noget
software, måske grafikkort eller lydkort driver eller noget der gør et eller
andet... Jeg kender en der har en Crappack han kan godt køre Heroes 3...

Undskyld... men jeg kan ikke li compaq... Bambus 4 ever!!

:)

Fra : Carsten Keller

Dato : 15-03-01 15:16

"Ejner Lund" <lsd@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> andet... Jeg kender en der har en Crappack han kan godt køre Heroes 3...
>
> Undskyld... men jeg kan ikke li compaq... Bambus 4 ever!!

Er det ikke noget med at Heroes ikke har det så godt med K6-cpuer? Det
skulle vel aldrig være sådan en der sidder i maskinen?
Keller