Frankrig med CV
Fra : SB

Dato : 07-03-03 12:34

Nogen steder på nettet man kan finde forslag til tur der ned, med
seværdigheder undervejs, orker ikke at tage turen i et stræk
Nogen steder i DK man kan booke pladser i sydfrankrig, kan ikke snakke det
der underlige sprog de har
og til sidst, finders der ikke et sted på nettet man kan få den korteste vej
at vide der ned, sådan en planlæg-din-rute-hjemmefra side

Hvis der er nogen der kan anbefale en god plads, hvor der også sker lidt for
børn, og gerne tæt på kysten, vil jeg da også gerne have lidt info om det

Nu er det første gang jeg planlægger at bevæger mig længer væk end den tyske
grænse med en CV, så gode råd hmt hvad man absolut bør gøre inden man kører
hjemme fra, og hvad man absolut skal huske at tage med modtages også med
glæde.

Søren

Fra : Janne Madsen

Dato : 07-03-03 19:38

SB <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e6883a9$0$52184$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>så gode råd hmt hvad man absolut bør gøre inden man kører
> hjemme fra, og hvad man absolut skal huske at tage med modtages også med
> glæde.

Til Frankrig ! Skaf en guide over vinkældre i det område du skal til og sørg
for at du har30 - 40 kg ekstra lastevne til hjemturen

mvh
Lennart Sørensen