Salg Crespo møbler
Fra : Michael T. Larsen

Dato : 28-02-03 18:27

Crespo campingstole 5 position 1 år gamle
2 stk med Høj ryg - farve Vinrød/grå
2 stk. med lav ryg - farve Vinrød/grå
Pris: 800 kr.
de er pæne og velholdte

Tlf: 62 66 12 48
mailto:mtl@larsen.tdcadsl.dk

Fra : Michael T. Larsen

Dato : 28-02-03 18:30

SORRY !!!!!
den forkerte gruppe
mod tåber kæmper selv guder forgæves

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-02-03 18:36

Michael T. Larsen <mtl@larsen.tdcadsl.dk> skrev:

> SORRY !!!!!
> den forkerte gruppe
> mod tåber kæmper selv guder forgæves

*DU* er da ingen tåbe, - du retter jo en fejl når du opdager den,
hvilket da er en stor glæde at se og erfare

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-02-03 18:41

In news:3e5f9c2c$0$4243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Michael T. Larsen typed:

> SORRY !!!!!
> den forkerte gruppe
> mod tåber kæmper selv guder forgæves

*LOL*

Jeg skulle ellers lige til at tilbyde et par skumbananer...

Alletiders at du reagerer sådan når du finder ud af at det var en
fejlpost...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Gismo

Dato : 28-02-03 00:01

Carsten Stage wrote:
> *LOL*
>
> Jeg skulle ellers lige til at tilbyde et par skumbananer...
>
> Alletiders at du reagerer sådan når du finder ud af at det var en
> fejlpost...

De skumbananer du vil tilbyde er det de samme som du tilbød for
lang tid i denne gruppe, så vil jeg opfordre sælgerne til at takke nej.
))

Gismo.

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-02-03 19:48

In news:b3o9nl$7ip$1@sunsite.dk,
Gismo typed:

> De skumbananer du vil tilbyde er det de samme som du tilbød for
> lang tid i denne gruppe,

Det er meget værre... Det er de samme jeg har brugt i flere år i flere
grupper. Tilbudet plejer at være fulgt af en henvisning til rette
handelsgruppe, men det fandt Michael jo selv ud af... )

Forresten tak for filen - desværre har jeg ikke kunnet bruge den da du
bruger Telia. Og så driller dit ur vist... Du er knapt 20 timer bagud!

Så for at vende tilbage til det campingrelaterede:

Jeg efterlyser en OE fil fra news.uni-c.dk med dk.fritid.camping
med alle gruppens indlæg fra gruppens start...er der en som kan hjælpe?

Fra : Gismo

Dato : 28-02-03 21:06

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grupper. Tilbudet plejer at være fulgt af en henvisning til rette
> handelsgruppe, men det fandt Michael jo selv ud af... )

Det var jeg klar over.

> Forresten tak for filen - desværre har jeg ikke kunnet bruge den da du
> bruger Telia.

Håber du får held andre steder, jeg skifter nok ikke udbyder

Og så driller dit ur vist... Du er knapt 20 timer bagud!

The story of my life.!!!!!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen Gismo

Fra : Michael T. Larsen

Dato : 28-02-03 20:08

Puha!!!
rart at i modtager det så pænt, syntes ellers at tonen kan være ret skrap,
)

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-02-03 20:23

Michael T. Larsen <mtl@larsen.tdcadsl.dk> skrev:

> Puha!!!
> rart at i modtager det så pænt, syntes ellers at tonen kan være ret
> skrap, )

Tonen er jo kun skrap over for dem der finder det i orden at pisse i
blomsterkummen på torvet! - Og det er jo slet ikke den adfærd
overhovedet du har udvist, tvært imod. Fejl kan vi jo alle sammen
komme til at lave [undtagen mig, som min chef sagde inden han fyrede
mig, for jeg lavede jo aldrig noget som han sagde].

Du gjorden fejl, rettede den og skriver forøvrigt oven over det du
svarer på uden at klippe noget væk

Må jeg med en venigt smil henlede din opmærksomhed på linket i min
signatur

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : T. Hartung

Dato : 28-02-03 22:30

> Puha!!!
> rart at i modtager det så pænt, syntes ellers at tonen kan være ret skrap,
> )

sæ'følig du -og "guroerne" har været der *LOL*- desuden er Deres
skumbananer spist forlængst - ses i dk. marked.privat.camping!!

.....og mine (øvrige) herre, jeg tror jeg er enig med flere "kritiker" i
denne gruppe -lunten er sq' for kort )

har set en signatur et sted: "den der leder efter fejl - finder ikke andet!"

T. Hartung

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 28-02-03 22:47

KLIP
> ....og mine (øvrige) herre, jeg tror jeg er enig med flere "kritiker" i
> denne gruppe -lunten er sq' for kort )

KLIP

Ja, jeg skal ikke sagt noget

Mvh