Størrelse på PSU
Fra : Esben

Dato : 14-03-01 22:51

Hvor stor PSU vil I foreslå til en maskine med:

1 PIII 800 mhz cpu
128 mb ram
1 cd-brænder
1 dvd-drev
1 geforce 2 GTS
1 Harddisk

--

Esben

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 15-03-01 01:09

"Esben" <esben@huleboer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stor PSU vil I foreslå til en maskine med:
>
> 1 PIII 800 mhz cpu
> 128 mb ram
> 1 cd-brænder
> 1 dvd-drev
> 1 geforce 2 GTS
> 1 Harddisk

Hej Esben,

Jeg har næsten samme konfiguration - blot med 2 HD, jeg startede med
en PSU på 300W, men den blev noget ustabil, så jeg kører nu med en
PSU på 330W fra enermax - og det fungerer fint.
hilsen,
ingeborg

Fra : Esben Vidstid

Dato : 15-03-01 09:44

> [...]
> en PSU på 300W, men den blev noget ustabil, så jeg kører nu med en
> PSU på 330W fra enermax - og det fungerer fint.

Ok - grunden til at jeg spørger, er at på mit arbejde sidder jeg med et par
stykker af ovenstående med kun 120 watt strømforsyning. Det slog mig bare
som en anelse lavt.

--

Esben