kan det passe?
Fra : Aplepie

Dato : 14-03-01 22:02

Kan det virkelig passe, at der kommer så få nye meddelelser i denne
nyhedsgruppe? Nu har jeg abonneret i 14 dage, og der er kun kommet 6 nye, og
den jeg selv skrev sidste gang kom heller ikke!!

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 14-03-01 22:48

In article <1%Qr6.16$7L.15454248@news.mobilixnet.dk>, Aplepie wrote:
>Kan det virkelig passe, at der kommer så få nye meddelelser i denne
>nyhedsgruppe? Nu har jeg abonneret i 14 dage, og der er kun kommet 6 nye, og
>den jeg selv skrev sidste gang kom heller ikke!!

sagtens, der sker ikke saa meget her.
Du er dog velkommen til at skrive nogle indlaeg

ion++

--

A picture always lies...

Fra : (Heidi Sjursen)

Dato : 15-03-01 11:15

[From: "Aplepie" <aplepie@hotmail.com>]

> Kan det virkelig passe, at der kommer så få nye meddelelser i denne
> nyhedsgruppe? Nu har jeg abonneret i 14 dage, og der er kun kommet 6 nye, og
> den jeg selv skrev sidste gang kom heller ikke!!

Jeg teller ca 75 postinger siden 1. mars.
Jeg ser også din forrige posting.

Heidi Sjursen
--
http://www.sofar.dk