IrDA og w2k
Fra : Super G

Dato : 14-03-01 21:51

Hejsa.

Jeg har tænkt mig at få noget nemt infrarød styring til min comp. Jeg havde
så tænkt mig at købe en IrDA port, da jeg egentlig ikke gider til at lave
noget selv (som f.eks. til parallel).
Jeg har fundet div. software til styringen. Og hvis det ikke er godt nok, så
laver jeg bare mit eget.
MEN.
Kan jeg bruge en IrDA port med fjernbetjeninger ??
Virker IrDA bare i w2k eller skal der noget mere til?? (Har hørt rygter om
at det ikke virker)
Hvad koster sådan en port, og hvor får jeg fat i den??

Jeg har ALDRIG leget med en IrDA port, så jeg har ikke meget forstand på
den...

MVH Super G

P.S Er dette den rigtigt nyhedsgruppe at poste dette i???