Logitech cordless wheel mouse problemer på~
Fra : Anders Haarbo

Dato : 14-03-01 20:55

Hej,

Jeg har et irriterende problem på min PC og håber denne gruppe kan hjælpe.

Jeg har en Logitech cordless wheel mouse installeret på min bærbare PC
(Compaq Armada 1750). Det virker fint lige indtil, at muser går helt amok.
Når den går amok fræser cursoren rundt samtidig med at knapperne aktiveres.
Dette sker når musen bevæges. Hvis man ikke øjeblikkeligt ophører med at
bevæge musen kan der faktisk nå at ske mange irriterende ting. Hvis jeg så
trækker musse-stikket ud og sætter det i igen fungerer musen igen normalt -
dog virker wheel-knappen ikke. Jeg kan så bruge musen igen indtil det sker
igen efter ca. 15 minutter.

Jeg har installeret den sidste nye driver fra nettet uden resultat.

På mit arbejde har flere af mine kollegaer samme PC og mus - og samme
problem.

Håber der findes en løsning.

MVH

Anders Haarbo

Fra : Ib Uhrskov

Dato : 14-03-01 22:26

Hej

"Anders Haarbo" <adh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
normalt -
> dog virker wheel-knappen ikke. Jeg kan så bruge musen igen indtil det sker

Hmm, med min gamle Chicony er jeg nød til at disable touchpad'en hvis jeg
skal bruge en mus med rullehjul.... Kan det være noget af det samme???

/ibber

Fra : Dansk Automat Expert~

Dato : 28-05-01 06:54

Har selv haft et lignende problem...

Opdaterede så drivere til mus, uden resultat.

Opdaterede drivere til skærmkort ?????? og så kørte det fint..

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-05-01 19:17

"Dansk Automat Expert A/S" <to@dae.dk> skrev i en meddelelse
> Har selv haft et lignende problem...
>
> Opdaterede så drivere til mus, uden resultat.
>
> Opdaterede drivere til skærmkort ?????? og så kørte det fint..

Boksede meget med med min første Armada 1700. Spurgte både Compaq (kunne
IKKE hjælpe) og Logitech (i Holland, dvs Europasupporten), som sagde, at der
var noget specielt ??? med Compaq's PS2 museport og at den aldrig ville
komme til at virke. Jeg skulle gå ned og aflevere min mus og få pengene
tilbage. Jeg har dog siden da kørt med Microsoft drivere uden problemer, men
hvis jeg lægger Logitech's ind går den helt i spåner.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me