Køb af brystpumpe
Fra : Henning Wangerin

Dato : 11-03-03 23:30

Hejsa!

Vi er på jagt efter en elektrisk brystpumpe, men har store problemer
med at finde en elektrisk. Nogen som ved hvor de kan købes?

Jeg har forsøgt i de lokale Matas, Kære Børn, BabySam og apoteker uden
det store held.

På forhånd tak.

Henning

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 11-03-03 23:59

Så vidt jeg husker, kan du leje den hos Falck.
Mvh. Bodil.

Fra : Tine Andersen

Dato : 12-03-03 08:52

> [...]
> med at finde en elektrisk. Nogen som ved hvor de kan købes?
>
> Jeg har forsøgt i de lokale Matas, Kære Børn, BabySam og apoteker uden

Jeg købte en batteridrevet Medela hos Matas. Den var udmærket, men ikke som
falcks.

Tine

Fra : Kat

Dato : 12-03-03 09:30

"Henning Wangerin" skrev:

> Vi er på jagt efter en elektrisk brystpumpe, men har store problemer
> med at finde en elektrisk. Nogen som ved hvor de kan købes?

Jeg har benyttet elektrisk brystpumpe i 5 uger og Avent Isis håndpumpe
i 3 mdr.
Håndpumpen er lige så god som de elektriske pumper, hvis den
ovenikøbet ikke er en tand bedre! Kan købes i de fleste
babyudstyrsforretninger.
--
Kat
---

Fra : Henning Petersen

Dato : 13-03-03 19:13

On Wed, 12 Mar 2003 09:29:48 +0100, "Kat" <katras@FJERN-DETTEofir.dk>
wrote:

> [...]
> Håndpumpen er lige så god som de elektriske pumper, hvis den
> ovenikøbet ikke er en tand bedre! Kan købes i de fleste

Takker for svarene

Vi fandt ud af at vi kunne låne en elektrisk Medela på kommunen. De
manuelle kan ikke bruges pga problemer med skuldrene, så det tør vi
slet ikke binde an på.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning