Læge på Amager
Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 07-03-03 22:49

Hej NG.

Min kollega, som bor på Amager vil gerne skifte praktiserende læge, da den
nuværende ikke er særlig børneminded etc.
Jeg lovede, at jeg ville forhøre mig herinde,
derfor, kan nogen anbefale en god læge på Amager (Sundbyvester) til en
børnefamilie med tryk på BØRN,

Hilsen Pernille

Fra : Henriette

Dato : 08-03-03 09:18

Hej

Vi er også æige flyttet til området og forhørte os om det samme hos venner.
Nogle omtalte en kvindelig læge i nærheden af Peder Lykke centeret, der
skulle være særlig god til børn. Det var en dobbelt praksis så der skulle
vist både være en mand og en kvinde.
Vi valgte alligevel ikke at skifte læge, da vores gamle læge ikke er så
langt væk og ham var vi ret glade for.
Men jeg kan da lige ved lejlighed forhøre mig om navnet på den pågældende
læge, hvis det skulle have interesse.

Mvh

Henriette