bo warming
Fra : max tina og palle

Dato : 03-03-03 18:27

hej, er han helt nomal eller har han ikke noget at lave.

Fra : Holger Danske

Dato : 03-03-03 18:27

max tina og palle wrote:
> hej, er han helt nomal eller har han ikke noget at lave.

Dette er et link til en OSS side = Ofte stillede spørgsmål omhandlende Bo
Warming

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Allan
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Svend Pedersen

Dato : 03-03-03 18:49

"max tina og palle" <phhj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> hej, er han helt nomal eller har han ikke noget at lave.

Stop nu det pis.

Alle hoffer har en hofnar, og alle landsbyer har en landsbytosse. Cyberspace
har Bo Warming og nogle stykker andre af tilsvarende kaliber.

Det er med hofnarre, landsbytosser og den slags af en sådan beskaffenhed, at
de ikke opfører sig som den gråmelerede, socialdemokratiske, laveste
fællesnævner. De er tværtimod med til at gøre livet anderledes og
interessant, og så er der lejlighedsvist guldkorn at finde hos dem, selv om
det meste vist er "hvid støj". Socialdemokrater gør som bekendt bare livet
gråt og ensartet.

Alle I gråmelerede, socialdemokratiske middelmådigheder kan jo bare lægge
ham i kill-filter. Ikke?

Fra : Holger Danske

Dato : 03-03-03 19:01

Svend Pedersen wrote:
> [...]
> Socialdemokrater gør som bekendt bare livet gråt og ensartet.
>
> Alle I gråmelerede, socialdemokratiske middelmådigheder kan jo bare

Rolig nu Svend !!

Der blev stillet et par spørgsmål og de blev henvist til Bo's OSS, hvad har
det med socialdemokrater at gøre, og så er Bo en person som det nok er en
god idé at vide lidt om, inden man indgår i en, hmmm, "debat" med ham

Allan

Fra : max tina og palle

Dato : 03-03-03 20:17

OK SÅ HAR VI SAMME SYN PÅ DEN SAG..............

Fra : R. Ilsøe

Dato : 04-03-03 10:04

> OK SÅ HAR VI SAMME SYN PÅ DEN SAG..............

FUT: news:dk.admin.netikette

------
Rinnie Ilsøe
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Svend Pedersen

Dato : 03-03-03 22:00

> [...]
> det med socialdemokrater at gøre, og så er Bo en person som det nok er en
> god idé at vide lidt om, inden man indgår i en, hmmm, "debat" med ham

Fandme nej om jeg vil tage det roligt. Webwoman skriver meget præcist et
andet sted, at

"Jeg forholder mig til bolden og ikke personen. Jeg er ret ligeglad med BW's
og andre andre deltageres CV!"

og jeg er desværre så fantasiløs, at jeg kun kan gøre hendes ord til mine.
Tag nu og udvis lidt anstændighed og frisind. De forskellige indlæg om Bo
Warmings person er kedelige og lidet sympatiske forsøg på at kanøfle en
aparte debattør.

Det er langt under lavmålet, det I har gang i. Og meget usympatisk.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Holger Danske

Dato : 04-03-03 06:59

Svend Pedersen wrote:
> [...]
> et andet sted, at
>
> "Jeg forholder mig til bolden og ikke personen. Jeg er ret ligeglad

Hvilket er webwomans holdning og den har hun lov til at have, men jeg deler
den ikke, og jeg vil meget gerne være med til at gøre andre, og her tænker
jeg især på 1'ste gangs mødre i en ung alder, hvad den persons holdninger
er, for er det ikke rigtigt at B.W. synes at det at børn introduceres,
aktivt til sex, er helt i orden lige meget alderen, bare det er deres ønske
!
Er det ikke også rigtigt at B.W. til enhver tid vil rådgive andre, mødre med
små børn, at de ikke skal vaske hænder, eller deres børn, hvis det ikke
ønskes, ligesom at B.W. ikke har nogen problemer med at forskelsbehandle
børn i forhold til deres oprindelsesland !

> [...]
> mine. Tag nu og udvis lidt anstændighed og frisind. De forskellige
> indlæg om Bo Warmings person er kedelige og lidet sympatiske forsøg

Hvis han kun var aparte er det da ikke noget problem, men manden kommer med
direkte forkerte, og til tider farlige råd til unge mødre, det vil jeg da
gerne være med til at gøre opmærksom på.

> Det er langt under lavmålet, det I har gang i. Og meget usympatisk.

Jeg synes at det er mere usympatisk at du kan forsvare denne person og hans
indlæg, og da jeg jo har set dine indlæg herinde mange gange, så er du jo i
visse tilfælde heller ikke ret langt væk fra B.W.'s synspunkter, hvilket gør
din holdning over for manden forståelig, men ikke mere rigtig af den
grund...

FUT ignoreret

Allan

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-03 09:01

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> wrote in message

Ø > Hvilket er webwomans holdning og den har hun lov til at have, men
> [...]
> er, for er det ikke rigtigt at B.W. synes at det at børn introduceres,
> aktivt til sex, er helt i orden lige meget alderen, bare det er deres

Ligesom i OSS, der ikke er CV, så farer "Holger Danske" med lodret usandhed.
Dokumenter.

Ø Svend Pedersen wrote:
> [...]

Ø > Er det ikke også rigtigt at B.W. til enhver tid vil rådgive andre,
> [...]
> ønskes, ligesom at B.W. ikke har nogen problemer med at forskelsbehandle
> børn i forhold til deres oprindelsesland !

Ø Dokumenter at BW har skrevet om sådan forskelsbehandling.

> [...]
> direkte forkerte, og til tider farlige råd til unge mødre, det vil jeg da
> gerne være med til at gøre opmærksom på.

Ø Citer noget "farligt".

Mine skriverier kan ikke være særligt kritisable, siden man kun kan angribe
dem ved at digte og opfinde påstande ud af den blå luft, som jeg aldrig har
skrevet.

Find noget, der mishager dig i den sære OSS, og begrund din modvilje, og lad
os få dine misforståelser ryddet af vejen.

Eller referer til realiteter, som er relevante i denne ng, fx. dem du
forvrænger ovenfor.

Eller stik hovedet i busken og baser din modvilje på rygter, og erkend, at
det respekterer ingen dig for.

Allerbedst - gå efter bold og ikke mand, det er vigtigste netikette.

Det er aldrig påvist, at manglende håndvask hos en ikke-kirurg har ført til
sygdom. Det har jeg skrevet. Men jeg har ikke skrevet, hvad du forvansker
det til. Hvis forældre lægger vægt på håndvask, er det er ritual børnene
skal følge. Ligesom jeg altid tager skoene af, når jeg besøger mine
svigerforældres hjem i Tokyo, selvom direkte sundhedsgavn af dette ikke er
påvist.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 04-03-03 09:38

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Ligesom i OSS, der ikke er CV, så farer "Holger Danske" med lodret
usandhed.
> Dokumenter.

[klip]

> Dokumenter at BW har skrevet om sådan forskelsbehandling.

[klip]

> Citer noget "farligt".

Her er jeg igen helt enig med Bo Warming. Holger Danskes påstande må kunne
dokumenteres, så vi kan se, hvem der er uslingen her.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 04-03-03 10:07

Har ikke ret meget andet at sige end...

FUT: news:dk.admin.netikette

Ikke for at forsvarre Bo Warming, men han er da efterhånden den der holder
sig mest til emnet her inde og der har aldrig været så meget gang i debatten
her siden han kom!

-----

Fra : Svend Pedersen

Dato : 06-03-03 20:38

"Svend Pedersen" <sv.pedersen@FJERN.DETTE.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e6464d3$0$270$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Her er jeg igen helt enig med Bo Warming. Holger Danskes påstande må kunne
> dokumenteres, så vi kan se, hvem der er uslingen her.

Jeg imødeser stadig Holger Danskes dokumentation for, at Bo Warming har
skrevet som det blev påstået.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 04-03-03 09:36

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket er webwomans holdning

og min - ellers kunne OSS'erne blive en værre gang mudderkastning

> [...]
> ønskes, ligesom at B.W. ikke har nogen problemer med at forskelsbehandle
> børn i forhold til deres oprindelsesland !

Aner det ikke - jeg har aldrig læst ham skrive således - men det er også
fuldstændigt ligegyldigt.

Der siges så meget PIS i forhold til unge mødre - jeg har for eksempel en
bog, hvor en cand.psych. påstår, at det er bedst for børn at have bleen på
til de er 4-5 år. Og aktuelt (tv-avisen i går morges) erkendte den tidligere
kvindesagsforkæmper - nu ældre og mere erfarne - Lone Nørgaard, at det hun
havde kæmpet for i 30 år viste sig at være skadeligt for børnene og
familierne.

Det er en forbrydelse mod børn at bilde usikre forældre alt muligt åndssvagt
ævl ind, og det er da et langt større problem, at det - i modsætning til
landsbytosserne - kommer fra autoriteter.

Lad du bare Bo Warming sige hvad han vil. Mon ikke debatten her i rummet, og
den sunde fornuft rundt omkring, er så stor, at hans ord - hvad de så end
måtte være, for jeg tror du fejlfortolker - vurderes derefter.

Lad i det hele taget være med at tro, at andre mennesker skal beskyttes på
nogen måde. Vi og vore 1. gangsfødende kvinder kan godt tage vare på vore
egne liv. Det er vigtigere at behandle andre med frisind end omklamrende.

[klip]

> [...]
> direkte forkerte, og til tider farlige råd til unge mødre, det vil jeg da
> gerne være med til at gøre opmærksom på.

Så må man i situationen gøre opmærksom på det - hvis det altså er rigtigt.
At køre rundt i skædetråde er langt under lavmålet.

> [...]
gør
> din holdning over for manden forståelig, men ikke mere rigtig af den

Nu er du igen under lavmålet. Mine synspunkter er velovervejede og kløgtige.
Du er i hvert fald til hver en tid velkommen til at udfordre dem herinde, og
tager jeg fejl, skal jeg gerne justere mine holdninger. Jeg forsvarer
*enhver* persons ret til at fremføre sine synspunkter i en anstændig ånd.
Derfor forsvarer jeg også Bo Warming, ligesom jeg i 1970erne forsvarede de
venstreorienteredes ret til at fremføre sig, indtil de gik hen og blev
totalitære.

At jeg "i visse tilfælde" ikke er langt fra BWs synspunkter, og dermed skal
stemples og lægges i samme bås som han, siger desværre alt for meget om dig
og din totalitære tankegang. Her kom det socialdemokratiske ind i billedet:
folk der i visse tilfælde er enig med Bo Warming er åbenbart ikke stuerene
.... dén form for debat og argumentationsniveau hører heldigvis fortiden til,
men kan stadig opleves i skurvogne og på Arbejdermuseet.

Til sidst er der det at sige, at når jeg "i visse tilfælde" er enig med
manden, så skyldes det jo nok, at jeg er en af de få, der tager mig tiden
til at læse et par af indlæggene fra tid til anden. Bo Warming har nemlig
bevisligt "i visse tilfælde" ret - for eksempel deler han tilsyneladende
synspunkt med dig om bleskift, og her er *jeg* ikke enig. Men det er ikke
*det* der gør dig så hamrende usympatisk.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 04-03-03 09:55

"Svend Pedersen" <sv.pedersen@FJERN.DETTE.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e64643e$0$163$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Så må man i situationen gøre opmærksom på det - hvis det altså er rigtigt.
> At køre rundt i skædetråde er langt under lavmålet.

Jeg mente "smædetråde".