Badetermometer
Fra : Iben Holst

Dato : 25-02-03 06:31

Hej igen.

Mange tak for alle svarene ....

Jeg bruger faktisk et badetermometer fordi min mand og jeg også har
forskellige opfattelser om hvad der er for varmt/koldt når vi stikker
armene/albuerne ned i vandet. Min ældste søn synes det er alt for varmt i
starten, når han er i badekar eller under bruser når det er 38 grader (som
er mærket af på termometeret) og derfor tænkte jeg at det så ville være for
meget til den lille - derfor gik jeg efter de første 3-4 gange med den
lille, over til kun at bruge 34-35 grader til hende, men det kan vel næppe
være for koldt ?? Med de temperaturer nogle af jer nævner burde det i hvert
fald ikke være for varmt!!

Iben

Fra : Lykke

Dato : 25-02-03 10:32

husk at køber I et badetermometer, så er det ikke legtøj for babyen,
den kan godt revne når de har det sjovest.
hvad med albuen, den er billig og driftsikker, fyld vand i karet og stik
albuen i, er det behageligt er det ok for barnet.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 25-02-03 18:31

"Lykke" <rodin@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> husk at køber I et badetermometer, så er det ikke legtøj for babyen,
> den kan godt revne

Hvor ofte revner en baby egentlig, når det kommer til stykket?

Fra : Musen

Dato : 25-02-03 19:55

"> Hvor ofte revner en baby egentlig, når det kommer til stykket?

*GGG* Her sker det faktisk dagligt...Der kommer ihvertfald et eller andet ud
af ham, så der må da være en læk et sted :oþ

/Mia

Fra : Iben Holst

Dato : 26-02-03 11:21

> husk at køber I et badetermometer, så er det ikke legtøj for babyen,
> den kan godt revne når de har det sjovest.

Det har aldrig været et stykke legetøj for børnene; men nu du nævner det er
det da egentligt underligt at det udformes og ligner et stykke legetøj. Det
er da næsten at opfordre til at lade børn lege med det.

Fra : Lykke

Dato : 07-03-03 22:20

øv- ja det er vist fint, hvis jeg kunne formulere mig ordentlig!
mine babyer må også være revnet lidt, selvom de ikke fik lov til at lege med
det indbydende badetermometer!