Re: Pc kontra playstation - og andet
Fra : Lars Hoffmeyer Novru~

Dato : 22-02-03 12:46

Playstation er en poplær spillemaskine der skal kobles til tv, der er
billigere end en PC'er. Playstation 1 kan købes brugt billigt, mens den
nyere Playstation 2 også kan afspille DVD film og er den man kan få nye spil
til.

Playstation kan kun bruges til spil. En konkurrent til playstation er
Microsoft's nye X-box, som også kan kobles til Internettet, men Playstation
er den mest udbredte. De koster begge et par tusinde kroner stykket.

Lars

Fra : JN

Dato : 22-02-03 18:16

Man kan også komme billigere til det. Vi købte en brugt NES til vores børn.
300,- for maskine, spil og ekstra tilbehør. Ungerne (vores) er totalt
ligeglad med om det er en playstation eller en ældre maskine.
Problemet kan bare være at det er sværere at skaffe nye spil til den og NES
er åbenbart ved at være
populær blandt nostalgiske voksne. Men der dukker indimellem nye (for os)
spil op til billige penge.
F.eks har jeg købt et spil for 30 kroner og et andet for lidt mindre. NES
kan ikke slides op.

Der er en samler i dk.marked.privat der også sælger hvad han har i overskud.
Hvis det har interesse så kan jeg maile hans emailadresse.

Hilsen fra Lisbeth

Fra : JN

Dato : 22-02-03 18:32

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
overskud.
> Hvis det har interesse så kan jeg maile hans emailadresse.

Prøv også at se i gruppen dk.marked.privat.spil.konsol. Der er flere
forskellige maskiner til salg.

Lisbeth