print og e-smith
Fra : Søren

Dato : 06-03-03 20:35

Jeg skal have installeret E-Smith på en maskine, som skal fungere som server
på et LAN. Jeg er interesseret i at vide, om jeg også kan bruge E-Smith som
printserver for LAN'et - skal der hentes yderligere software til det eller
er det allerede en del af E-Smith ?

Søren

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 06-03-03 21:41

In 3e67a1e6$0$32032$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Søren <sorenh@gmx.net> writes:
> [...]
> bruge E-Smith som printserver for LAN'et - skal der hentes yderligere
> software til det eller er det allerede en del af E-Smith ?

Det køre lige ud af boxen
--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: _fjern_ i adresse ved svar til mail

Fra : Ove Lie

Dato : 09-03-03 00:00

"Morten Fjendbo" <dxl_fjern_@c.dk> skrev i melding

> Det køre lige ud af boxen

Kan den så være en scan server via sane ?

-Ove

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 14-03-03 15:34

"Ove Lie" <Ove.Lie@c2i.net> skrev i en meddelelse

> Kan den så være en scan server via sane ?

Der må jeg være dig svar skyldig, men mit umiddelbare gæt er nej.

Hygge
Søren Steinmetz

PS: Undskyld evt. lange svartider, har lidt rigeligt travlt for tiden.