hvad er der galt ?
Fra : Martin

Dato : 14-03-01 18:42

<!--
if (SrcTecMenuisMenu) {
   document.write("<script type='text/javascript'
src='srctecmenu.js'></script>")
}
//-->

kan det ikke lade sig gøre ?

Jeg for fejlen

Indlejret scriptblok
/diverse/top_menu.html, linje 213
En scriptblok kan ikke placeres inden i en anden scriptblok.

PS.
Jeg skal lige sige det er en fil som bliver inkluderet i en ASP fil
*og selve fejlen ligger i en menu*
Den virker fint nå den ikke bliver inkluderet !!!

PPS. Blev lige "smidt" herover fra *blablabla*programmering.java
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Lars Aagaard

Dato : 19-03-01 15:38

Hej Martin

Prøv dette:

<!--
&gt; if (SrcTecMenuisMenu) {
&gt;    document.write("<scr'+'ipt type='text/javascript'
&gt; src='srctecmenu.js'></script>")
&gt; }

mvh.
Lars