Hjælp til køling af grafikkort !!!!
Fra : Simon

Dato : 14-03-01 18:24

Hejsa,

Har et Asus V7700 GeForce2Ultra kort (64mb)...
jeg har skiftet den medfølgende køler ud med en blueorb køler, da kortet
blev for varmt (uden OC !!) - det crashede hele tiden i spil... nå men nu er
min blueorb altså også begyndt på det.... hvad kan jeg gøre ? hvilken køler
skal jeg nu købe ?
den må ikke fylde mere end det pci slot min blueorb fylder,,,....

mange tak folkens !!!

mvh.Simon

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 14-03-01 18:42

Prøv først at slibe orb'en i bunden (groft-mellemgroft-fin-vandslibepapir).
Det fik min til at falde ca. 12 grader

// Søren

Fra : Santa Xcaze

Dato : 14-03-01 20:41

Vidste ik asus lavede geforce 2 ultra???

Fra : DWM

Dato : 15-03-01 16:26

"Santa Xcaze" <no@email.dk> skrev i en meddelelse
> Vidste ik asus lavede geforce 2 ultra???

Tror jeg ikke de gør da GTS er det hurtigeste på deres produkt side.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS. No it´s not my real emailadress