SuSE 8.1 og PPPoE
Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-02-03 10:46

Hola!

Er det lykkedes for nogen at få sat SuSE 8.1 op med PPoE til TDC NetExpress
??

Har sat eth0 og eth1 op med statiske parametre, under DSL er eth1 angivet som
kontaktpunkt, kontooplysninger angivet og firewall slået til (Dial on demand
fra).
Firewall2 er sat op således at ppp0 er external og eth0 er internal, intet
lukkes ind, default log-indstillinger!

Ifølge mit verdensbillede burde det være nok eller er der et stykke gateway
softwae der skal loades ??

Takker på forhånd for eders gyldne korn!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-02-03 14:11

On Sun, 23 Feb 2003 09:45:56 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

> [...]
>lukkes ind, default log-indstillinger!
>
>Ifølge mit verdensbillede burde det være nok eller er der et stykke gateway

Vel fandt ud af at livet ikke er så kompliceret (eller er det)
Fandt en Kicker Applet der foretager opkoblingen og det lykkedes mig da også
at koble mig på én gang, hvor jeg fik opdateret YOU, efter 30 fejlslagne
forsøg opgav jeg igen!

Forbandet!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Double your disk space. Delete Windows & its apps.