KMail & Hotmail
Fra : AO

Dato : 22-02-03 15:31

Hej NG

Når jeg får mail fra en hotmail konto ser det herrens ud..
Det bliver noget lignende:
----------
<DIV>
<DIV>
<DIV>
<DIV>
<DIV>
<DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Dette er en
prøve...</P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm
0pt"><?xml:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office"
/><o:p>&nbsp;</o:p></P>
--------
[...]

Er der andre der oplever det samme? og nogle ideer til at
ordne det? Eventuelt et script man kan pipe det igennem..

Mvh
Anders

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 22-02-03 16:19

AO wrote:

> Er der andre der oplever det samme? og nogle ideer til at
> ordne det? Eventuelt et script man kan pipe det igennem..

En kunne være at sætte et filter som som sender hotmails over i en
folder for sig selv. Så går du ind i folderen og vælger "Prefer HTML to
Plain Text" i Folder menuen.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.