Serverplanlægning 2 - LDAP ?
Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 21-02-03 21:10

Hejsa

Jeg er ved at planlægge opsætningen af en lille server til hjemmebrug.
Den kommer til at køre Gentoo 1.4 som distribution, og den kommer til at
stå ude i byen så den ikke larmer i mit soveværelse.

Til den vil der blive koblet
1) 1 bærbar linux med gentoo
2) 2 hjemme pc'er med linux og win2000
3) muligvis også en win2000 fra arbejdet.

På serveren vil jeg godt opsætte noget LDAP, således at jeg kan få bl.a.
netscape til at bruge den som adressebog

Det er lykkedes mig at installere openLdap, men jeg har ikke
konfigureret den.

ER der nogen som kan pege mig i den rigtige retning hvad angår selve
brugen af sådan en LDAP ting....

mvh
henrik