mirror
Fra : jen

Dato : 19-02-03 23:51

jeg har hentet de 8 debian cd'er som jeg håbede at kunne bruge som et spejl
på mit hjemme netværk da jeg sidder og fedter med forskellige opsætninger og
måder at installere på og normal sidder jeg på en 256 linie der er meget
langsom når men skifter opsætning 2-3 gange på en dag vøb 'vi øver bare' :)
men jeg er lidt i tvivl om hvordan mit bibliotek skal se ud det er fra en
http server måske en ftp hvis det er lettere
serveren hedder \\debian og er kun på Intranet og jeg har ikke kunne
finde oplysninger om hvordan det skal grejes jeg er ikke intresseret i hele
dist. da den vil fylde over 80 gig men kun cd .

---