Lucent modems (ltmodem)
Fra : Jan Larsen

Dato : 19-02-03 16:56

Hej

Jeg har en TravelMate 522TX laptop med et Lucent modem (intern). Og til
dette modem mangler jeg en driver til kernel 2.4.20.
Jeg kan kun finde moduler til og med kernel 2.4.18.

Er der nogle der kan hjælpe mig videre i den rigtige retning.

Mvh Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-02-03 11:34

On Wed, 19 Feb 2003 16:55:52 +0100, Jan Larsen wrote:

> Er der nogle der kan hjælpe mig videre i den rigtige retning.

Du kan hente en her: ftp://ftp.datanom.net/pub/ltmodem/
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-02-03 11:52

> Du kan hente en her: ftp://ftp.datanom.net/pub/ltmodem/
Tak skal du ha' men jeg kan ikke komme ind ???

Mvh Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-02-03 12:00

On Thu, 20 Feb 2003 11:52:21 +0100, Jan Larsen wrote:

> Tak skal du ha' men jeg kan ikke komme ind ???
Ikke komme ind? Lav en anonym opkobling; Gøres lettest ved copy and
paste til din browser adressefelt

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-02-03 12:05

> Ikke komme ind? Lav en anonym opkobling; Gøres lettest ved copy and
> paste til din browser adressefelt
login in ok og så søger, søger og søger browseren til jeg stopper den

Mvh Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-02-03 12:07

On Thu, 20 Feb 2003 12:05:26 +0100, Jan Larsen wrote:

> login in ok og så søger, søger og søger browseren til jeg
> stopper den
Hvilken browser/ftpklient benytter du?

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-02-03 12:19

> Hvilken browser/ftpklient benytter du?
Har prøvet med konqueror og IE fra winxp, men nu kom der noget den er bare
meget længe om det.

Tak

Mvh Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-02-03 12:22

On Thu, 20 Feb 2003 12:18:49 +0100, Jan Larsen wrote:

> Har prøvet med konqueror og IE fra winxp, men nu kom der noget den
> er bare meget længe om det.

Det var min fejl. Glemte jeg havde ændret på opsætningen for nylig,
og havde altså ikke lige husket at undersøge, hvorvidt opkobling
udefra var berørt af ændringerne, og det var de jo Nu skulle det
til gengæld virke, så jeg ville blive glad, hvis du lige ville prøve
igen fra konqueror og IE.

På forhånd tak.

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-02-03 12:32

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
> udefra var berørt af ændringerne, og det var de jo Nu skulle det
> til gengæld virke, så jeg ville blive glad, hvis du lige ville prøve

Det vil jeg gerne, med det er RPM'er og jeg køre Debian :|

Mvh Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-02-03 13:02

On Thu, 20 Feb 2003 12:31:45 +0100, Jan Larsen wrote:

> Det vil jeg gerne, med det er RPM'er og jeg køre Debian :|

Det havde jeg ikke lige fanget, sorry

Hvis du bruger debian, skal du skrive til Christoph personligt, da
det er ham, der vedligeholder de binære debianpakker. Han kan
kontaktes på følgende adresse: ltmodem@heby.de

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-02-03 13:20

> Det havde jeg ikke lige fanget, sorry
Det er min fejl, havde glemt at skrive det..

> Hvis du bruger debian, skal du skrive til Christoph personligt, da
> det er ham, der vedligeholder de binære debianpakker. Han kan
> kontaktes på følgende adresse: ltmodem@heby.de
Det vil jeg prøve..
Tak for hjælpen.

Mvh Jan