Apache hjælp.
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-02-03 01:12

Her til aften blev min server bombaderet med requests for nogen filer så
jeg var nødt til at installere noget connection limiter. Det virkede
også fint, bortset fra én ting.
Efter at have installeret det (via apt-get) så vil Opera ikke længere
vise mine sider, den spørger bare hvilket program den skal åbnes med,
åbenbart fordi serveren videresender headeren "application/x-httpd-php"
istedet for text/html.

Mozilla og IE viser siden som den skal.
Siden kan ses her: www.ghashul.dk

Nogen ideér til hvad der lige er gået galt?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-02-03 01:19

On Sun, 16 Feb 2003 01:11:59 +0100, Stefan Bruhn <spamfilter@bruhn.tk>
wrote:

> [...]
>vise mine sider, den spørger bare hvilket program den skal åbnes med,
>åbenbart fordi serveren videresender headeren "application/x-httpd-php"

Det er selvfølgelig kun php sider det gælder for.