Mus på bærbar
Fra : RangerDude

Dato : 15-02-03 22:19

Jeg har installeret debian på min bærbar.
Dog har jeg et problem med musen. Den er ikke følsom nok. Jeg har også
windows liggende på maskinen og der er musen god. Det er en meget vigtig
ting at tuchpaddet er nogenlunde til at bruge.
xset tilbydder kun at ændre på threshold og acceleration. Jeg synes ikke
threshold gør nogen forskel når jeg ændrer den og det er ikke til at holde
en kæmpe acceleration ud.
Hvordan ændrer jeg bare en så simpel ting som "mouse sensivity"? findes det
ikke?

Plz hjælp mig. :)

Fra : enrique

Dato : 15-02-03 23:29

On Sat, 15 Feb 2003 22:18:30 +0100, RangerDude wrote:

> Hvordan ændrer jeg bare en så simpel ting som "mouse sensivity"? findes
> det ikke?
>
> Plz hjælp mig. :)

Prøv evt at ændre resolution som jeg beskriver her:

http://www.cs.auc.dk/~enrique/linux/xfree.html#doc_chap1_sect3

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre

http://www.cs.auc.dk/~enrique

Fra : Ranger

Dato : 16-02-03 20:33

> Prøv evt at ændre resolution som jeg beskriver her:
>
> http://www.cs.auc.dk/~enrique/linux/xfree.html#doc_chap1_sect3

Tak for hjælpen, det var lige det jeg havde brug for. :)