Debian Guiden...
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 15-02-03 11:27

Hejsa!!

Så kom dagen hvor jeg skal lave mig en debian server, men i dag af alle dage
er www.debianguiden.dk nede

Der skulle vel ikke være en der har den liggene off-line som gider at
e-maile den til mig eller poste den i dk.binaer ?

Mvh. Peter.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 15-02-03 13:19

En venlig sjæl har mailet den til mig, tak for det

Fra : Søren PA

Dato : 15-02-03 16:20

> [...]
>
> Der skulle vel ikke være en der har den liggene off-line som gider at
> e-maile den til mig eller poste den i dk.binaer ?

Der var du heldig Peter ! ...
10 linux klaps her fra ! ...

Mvh søren