slette indlaeg med gnus, hvordan det ?
Fra : soren

Dato : 13-02-03 12:56

hej,

jeg kom vist til at dobbelt poste noget foer, og kom da til at undre
mig over om hvordan man sletter (canceler) et indlaeg fra gnus ? lidt
irriterende at skulle ind og goere det med mozilla .

mvh,

--

school.soren.davidsenATturtleDOTmathDOTklteDOThu//math-institute/uni-debrecen
other..sorenATtaneshaDOTnet//oesterbro/denmark/www.tanesha.net

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 13-02-03 13:00

soren <soren-usenet200302@tanesha.net> writes:

> jeg kom vist til at dobbelt poste noget foer, og kom da til at undre
> mig over om hvordan man sletter (canceler) et indlaeg fra gnus ? lidt
> irriterende at skulle ind og goere det med mozilla .

Med `C'.

mvh
/arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C

Fra : soren

Dato : 13-02-03 13:05

Arne Jørgensen <arne+usenet@daimi.au.dk> writes:

> Med `C'.

uh, jeg undrer mig saa lige lidt mere .. faar en fejl om at artiklen
ikke er min .. hvilke kriterier bestemmes det ud fra (og, hvordan saetter
jeg de kriterier op i min gnus) ?

mvh,

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 13-02-03 13:20

> [...]

> uh, jeg undrer mig saa lige lidt mere .. faar en fejl om at artiklen
> ikke er min .. hvilke kriterier bestemmes det ud fra (og, hvordan saetter

Fordi du bruger noget TMDA-lignende noget?

mvh
/arne

Fra : soren

Dato : 13-02-03 13:42

Arne Jørgensen <arne+usenet@daimi.au.dk> writes:

> Fordi du bruger noget TMDA-lignende noget?

hm, men hvorfor kan jeg saa cancel'e indlaeg fra mozilla ? burde vel vaere
det samme ligemeget hvilken klient jeg bruger, eller ?

mvh,

Fra : Jesper Harder

Dato : 13-02-03 13:41

soren <soren-usenet200302@tanesha.net> writes:

> uh, jeg undrer mig saa lige lidt mere .. faar en fejl om at artiklen
> ikke er min .. hvilke kriterier bestemmes det ud fra

Den ser på om ét af disse kriterier er opfyldt:

Sender = user-login-name @ system-name
From = user-mail-adress

> (og, hvordan saetter jeg de kriterier op i min gnus) ?

Har du en indstillet Gnus til at undlade en Sender-header? I så fald er
det årsagen til, at du ikke kan cancle.

Hvis du *vil* skyde dig selv i foden kan du tilføje `cancel-messages'
til `message-shoot-gnksa-feet' Men det er en farlig indstilling,
fordi du så kan slette *alle* indlæg.

(Næste version af Gnus kommer til at bruge en bedre metode til at
bestemme om man kan cancle -- den ser i første omgang på Cancel-Lock
headeren).

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-02-03 20:01

Jesper Harder <harder@myrealbox.com> writes:

> (Næste version af Gnus kommer til at bruge en bedre metode til at
> bestemme om man kan cancle -- den ser i første omgang på Cancel-Lock
> headeren).

Hermed mener du Oort Gnus?

--
Jacob - www.bunk.cc
He who minds his own business is never unemployed.

Fra : Jesper Harder

Dato : 13-02-03 21:34

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Hermed mener du Oort Gnus?

Ja.

Fra : Christian Laursen

Dato : 13-02-03 13:00

> [...]

> mig over om hvordan man sletter (canceler) et indlaeg fra gnus ? lidt
> irriterende at skulle ind og goere det med mozilla .

Tryk stort C, når du står på artiklen.

Christian Laursen