OT - TDC, Hummmmmmmm.
Fra : _-ooOO DazZ OOoo-_

Dato : 10-02-03 23:57

Hej,

Jeg ved at dette er OT, men alligevel. Har i set denne?

http://linuxmagasin.dk/digitalsignatur/

Fra : TH

Dato : 11-02-03 00:11

hej,

"_-ooOO DazZ OOoo-_" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> Jeg ved at dette er OT, men alligevel. Har i set denne?
>
> http://linuxmagasin.dk/digitalsignatur/

Imo langt fra OT....det er da en fallit erklæring der vil noget fra TDC's
side.
Ledelsen har jo slet ikke spurgt nogen der ved noget hos TDC...svjv kører fx
stort set alle public servere hos TDC Linux eller Unix....

Burde det ikke give stof til eftertanke hos ledelsen? Jow...

Der _er_ skrevet under :)

/TH

---

Fra : Allan Olesen

Dato : 11-02-03 01:33

"TH" <th@cogito.dk> wrote:

>Imo langt fra OT....det er da en fallit erklæring der vil noget fra TDC's
>side.

Hvad ville du have sagt, hvis TDC havde udviklet en version til
Linux som closed source?

--
Allan

Fra : TH

Dato : 11-02-03 09:39

Davs,

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad ville du have sagt, hvis TDC havde udviklet en version til
> Linux som closed source?

Hmmm...nok ikke være tilfreds.

/TH

---

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 11-02-03 00:43

_-ooOO DazZ OOoo-_ <xx@xx.xx> writes:

> Hej,
>
> Jeg ved at dette er OT, men alligevel. Har i set denne?
>
> http://linuxmagasin.dk/digitalsignatur/

ja har du læst denne?

http://dansk.tdc.dk/Presse/Meddelelser/2003_02_februar/030207tdcs_digitale_signatur_og_open_source.asp

--
Rasmus Meldgaard

"Quite frankly, I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks. This world would be a much better place if people
had less ideology, and a whole lot more 'I do this because it's FUN and
because others might find it useful, not because I got religion'."
-- Linus Torvalds

Fra : Peter Makholm

Dato : 11-02-03 07:38

_-ooOO DazZ OOoo-_ <xx@xx.xx> writes:

> Jeg ved at dette er OT, men alligevel. Har i set denne?
>
> http://linuxmagasin.dk/digitalsignatur/

Jeg mistænker det for primært at være et publicitystunt fra
linuxmagasin.dk's side. Det er absolut noget vrøvl de skriver.

Se i øvrigt mine kommentare om emnet på sslug.misc:
<http://www.sslug.dk/emailarkiv/misc/2003_02/msg00137.html>

--
Peter Makholm | First you fall in love with Antarctica, and then it
peter@makholm.net | breaks your heart

Fra : Larz

Dato : 11-02-03 08:11

_-ooOO DazZ OOoo-_ <xx@xx.xx> wrote in news:BA6DECDC.5C1E%xx@xx.xx:
> Jeg ved at dette er OT, men alligevel. Har i set denne?
>
> http://linuxmagasin.dk/digitalsignatur/

Tjah, jeg gider ikke skriver under. Det er jo noget pjat, når der kommer en
javaklient som de andre OS'er kan bruge! Jeg vil da også betegne
sandsynligheden for at der kommer en mozilla version, som noget nær 100%

--
-
Lars

Fra : Kent Friis

Dato : 11-02-03 17:40

Den 11 Feb 2003 07:10:48 GMT skrev Larz:

>Tjah, jeg gider ikke skriver under. Det er jo noget pjat, når der kommer en
>javaklient som de andre OS'er kan bruge!

Ja så kan du vælge mellem et MS-monopol og et Sun wannabe-monopol...

Som jeg har forstået det, bliver java-udgaven dog opensource, så det er
nok kun et spørgsmål om tid før nogen har fået det skrevet om til et
sprog der ikke kræver at maskinen står og kværner på disken for at
indlæse en enorm JVM.

Mvh
Kent
--
Demokrati er lige som den 29. februar - begge dele forekommer
en gang hver fjerde år.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-02-03 19:00

leeloo@phreaker.net (Kent Friis) wrote in

> [...]
> skrevet om til et sprog der ikke kræver at maskinen står og
> kværner på disken for at indlæse en enorm JVM.

Selvom det nok desværre er urealistisk kan vi da stadig håbe at Sun
tager deres egne udviklere seriøst og gør noget ved Java...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/