E-smith manual/howto
Fra : Søren

Dato : 09-02-03 21:20

Jeg har lidt forgæves søgt efter en manual eller en howto på hjemmesiden
for E-smith. Jeg kunne godt tænke mig den fx i PDF format, som jeg kan
downloade og printe ud, da jeg i første omgang ville foretrække den på
papir fremfor at læse den på skærmen. Er der nogen i NG, som kender et
link, jeg kan bruge ?

Søren

Fra : MikeU

Dato : 09-02-03 21:37

Søren wrote:
> [...]
> downloade og printe ud, da jeg i første omgang ville foretrække den på
> papir fremfor at læse den på skærmen. Er der nogen i NG, som kender et

Af en eller anden grund ligger der ikke et link på deres side men prøv
at kigge her:

http://www.e-smith.org/docs/manual/

mvh.

Mike

Fra : Per

Dato : 09-02-03 22:45

Hej Søren
"Søren" <sorenh@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloade og printe ud, da jeg i første omgang ville foretrække den på
> papir fremfor at læse den på skærmen. Er der nogen i NG, som kender et

Her kan du finde lidt af hvert:

http://www.abandonmicrosoft.co.uk/abandon/links.html

Per
www.oncd.dk