MD 9.0 - god browser til homebanking
Fra : mkp

Dato : 09-02-03 12:30

Hvilke gode browsere findes der som har javaunderstøttelse ? Pt. bruger
jeg Netscape som vist er den eneste der kan anvendes i forb. m.
homebanking ved Lån og Spar, udover et andet program som jeg ikke vil
nævne her i gruppen. Jeg synes dog at Netscape af og til kører noget
langsomt selv om jeg har en hurtig netforbindelse.

Hvordan får jeg numlock tasten aktiveret ved opstart? Min tastatur et en
Genius multimedie ? Jeg har tidl. haft installeret RH. Så vidt jeg
husker løste RH selv problemet efter første opstart.

Hilsen

Mikael

Fra : Jesper Krogh

Dato : 09-02-03 12:38

I dk.edb.system.unix, skrev mkp:
> [...]
> nævne her i gruppen. Jeg synes dog at Netscape af og til kører noget
> langsomt selv om jeg har en hurtig netforbindelse.

Mozilla, Galeon.

> Hvordan får jeg numlock tasten aktiveret ved opstart? Min tastatur et en
> Genius multimedie ? Jeg har tidl. haft installeret RH. Så vidt jeg
> husker løste RH selv problemet efter første opstart.

Der er en lille service der hedder numlock, aktiver den og numlock
bliver "bootet" ved bootup.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc

Fra : mkp

Dato : 09-02-03 12:51

> Der er en lille service der hedder numlock, aktiver den og numlock
> bliver "bootet" ved bootup.

Hvor finder jeg programmet ?

Fra : Jesper Krogh

Dato : 09-02-03 13:02

> Hvor finder jeg programmet ?

Jeg plejer at benytte ntsysv til at sætte denne slags ting. Dvs. ud i en
terminal som root og lav:
urpmi ntsysv numlock
og kør
ntsysv
og sæt en * ud for numlock

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 09-02-03 13:11

mkp wrote:

> Hvor finder jeg programmet ?

Istedet for at installere ekstra programmer til det, så gå ind i Mandrake
COntrol Center og vælg Services. Der burde du kunne finde den og aktivere
den ved boot.

--
Martin L. Johansen

Fra : mkp

Dato : 09-02-03 13:46

Martin L. Johansen wrote:

> Istedet for at installere ekstra programmer til det, så gå ind i Mandrake
> COntrol Center og vælg Services. Der burde du kunne finde den og aktivere
> den ved boot.

Tak for begge forslag. Nu bliver den aktiveret !!

Mikael

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-02-03 14:41

mkp <mikael@karup.dk> wrote in news:3E463B9B.8070809@karup.dk:

> [...]
> jeg ikke vil nævne her i gruppen. Jeg synes dog at Netscape af og
> til kører noget langsomt selv om jeg har en hurtig netforbindelse.

Hvilken version af Netscape er det? Har du prøvet den nyeste?

Netscape anvender samme engine som der anvendes i Mozilla-browseren, og
Mozilla opdateres noget oftere end Netscape, så måske den er bedre end
Netscapes.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.