Apache RewriteRule
Fra : Jonas Nielsen

Dato : 30-01-03 12:43

Jeg bruger en server der hedder Zope der kører på på port 8080, og har
derfor lavet følgende rewriteRule i apache.

<VirtualHost domaene.dk>
Servername domaene.dk
RewriteEngine On
RewriteRule ^/(.*) http://domaene.dk:8080/VirtualHostBase/http/domaene.dk:80/domaene.dk/VirtualHostRoot/$1 [L,P]
ErrorLog /var/log/httpd/domaene.dk-error_log
TransferLog /var/log/httpd/domaene.dk-access_log
ProxyVia on
</VirtualHost>

Jeg har altså lavet en apache RewriteRule således at domaene.dk bliver
til domaene.dk:8080/domaene. Jeg kunne dog godt tænke mig at køre
almindelig apache med cgi-scripts nogle steder på samme maskine. Altså
så f.eks. domaene.dk/statistik ikke gik igennem Zope. Er det muligt ?

Fra : Thomas Corell

Dato : 30-01-03 11:54

Jonas Nielsen wrote:

Dit indlæg hører mere til i dk.edb.internet.software.apache. X-FUT
dertil (klipper ikke, så hele dit indlæg kommer med over i gruppen).

--
Don't waste space

Fra : Thomas

Dato : 30-01-03 11:54

"Jonas Nielsen" <jonasn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> almindelig apache med cgi-scripts nogle steder på samme maskine. Altså
> så f.eks. domaene.dk/statistik ikke gik igennem Zope. Er det muligt ?

DN.. men dit ur er totalt hen i skoven

Venligst

Thomas