[DEBIAN]dhcp client i linux
Fra : Cyberbob

Dato : 26-01-03 13:05

hej jeg har et surecom pcmcia realtek netkort på min notebook og det vil
ikk køre med dchp, jeg har også en ven som har en stationær med et realtek
kort, hans vil heller ik. er der nogen som har haft samme problem og er der
nogen der har en løsning på det ?

--
-Cb

Fra : Michael Andreasen

Dato : 26-01-03 13:20

"Cyberbob" <mail@cyberbob.dk> wrote in message
> [...]
> kort, hans vil heller ik. er der nogen som har haft samme problem og er

Jeg har 8-10 realtek kort af nyerere/ældre dato - alle kører perfekt

Hvad mener du med at den ikke vil køre med DHCP? Forklar nærmere.

Mvh
Michael

Fra : Cyberbob

Dato : 27-01-03 03:04

> Jeg har 8-10 realtek kort af nyerere/ældre dato - alle kører perfekt
>
> Hvad mener du med at den ikke vil køre med DHCP? Forklar nærmere.
>
> Mvh
> Michael

jamen når jeg beder det om at få dhcp adresse få jeg hverken ip eller noget
som helst... :(

men hvis jeg sætter det til dhcp og skriver ip, submask og gateway virker
det fint!!!

hvorfor gør det det ? er det en driver fejl ?

--
-Cb