den chat tosset har brug for hjælp
Fra : Karsten Strøm

Dato : 23-01-03 17:14

jeg leder stadig efter et chat program, som kan arbejde med følgende
profiler, icq, msn og yahoo messenger, findes der slet ikke sådan et program
til linux, eller er det mig der er ved at være blind..

køre Mandrake 9.0

---

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 23-01-03 17:20

http://kopete.kde.org hvis du bruger kde ellers :
<http://www.google.com/search?q=linux+icq+yahoo+msn+irc&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0>

--
Magnus Pedersen

Fra : Karsten Strøm

Dato : 23-01-03 17:53

"Magnus Pedersen" <mgpeder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://kopete.kde.org hvis du bruger kde ellers :

<http://www.google.com/search?q=linux+icq+yahoo+msn+irc&sourceid=mozilla-sea
rch&start=0&start=0>

Jeg siger mange tusinde tak, det var lige hvad jeg stod og manglede

---

Fra : Kasper

Dato : 23-01-03 17:43

On Thu, 23 Jan 2003 17:14:15 +0100, Karsten Strøm wrote:

> [...]
> profiler, icq, msn og yahoo messenger, findes der slet ikke sådan et
> program til linux, eller er det mig der er ved at være blind..

Gaim kan alle disee ting - jeg tror endda den er installeret som standard
i mandrake.