Filhåndtering - fejl?
Fra : Vagn Kofoed

Dato : 21-01-03 10:24

Nu har jeg beviset. Jeg har før været ude for at der var forskel på hvad
KDE- og GNOME filhåndtering viste, Jeg er bare ikke hidtil gået så meget op
i det.

Men for 3-4 dage siden downloadede jeg 'Samba' og installerede den fra
scratch. Men i min Gnome filhåndtering kunne jeg ikke finde
'usr/local/Samba'. Mappen 'Samba' var der simpelthen ikke. I dag fik jeg
startet KDE's filhåndtering - og minsandten om ikke 'Samba' lå der ligeså
fint.

Efter min egen mening har jeg enten fundet en fejl i Gnome eller osse er der
en feature i Linux jeg ikke kender til - eller hva?

Hyggelig hilsen
Vagn Kofoed

Fra : Martin Schultz

Dato : 21-01-03 12:48

"Vagn Kofoed" <vagn.kofoed@mail.dk> writes:

> [...]
>
> Efter min egen mening har jeg enten fundet en fejl i Gnome eller osse er der
> en feature i Linux jeg ikke kender til - eller hva?
Køre du KDE og GNOME som samme bruger med samme rettigheder?

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Vagn Kofoed

Dato : 23-01-03 21:13

"Martin Schultz" <di020172@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse
> "Vagn Kofoed" <vagn.kofoed@mail.dk> writes:
> Køre du KDE og GNOME som samme bruger med samme rettigheder?

Ja, 'root' i begge tilfælde.

Vagn