Opfølgning på "sele i autostol"
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 14-03-01 14:29

Hej!
Jeg beskrev for nogen tid siden mit problem med selen i autostolen, der var
lavet på en måde, så stropperne kunne tages af.
Jeg fik flere råd, og tak for dem,. De gik hovedsageligt ud på at opdrage
mit barn til ikke at tage selen af, det ændrer dog ikke på min harme over,
at autostolen ikke bare er lavet, så den er sikker uanset hvad.
Jeg fandt selv på en ret god løsning, nemlig at klippe spændet af en
bæltepung, og så sy det på midt på selen med en tynd tråd, der kunne gå i
stykker, hvis selen blev strakt. Det har virket perfekt, hun har glemt alt
om at tage selen af, og jeg har sparet mine kræfter til alle de andre ting
man skal lære, at man ikke må, og sluppet for at gøre bilturen til en kamp.
Mvh. Christel.