MS Windows
briani 27239
Temaer i xp pro
Fra : MaRk

Dato : 23-02-03 18:31

Hej

Vil gerne lave mit xp vildt lækkert at se på.

Har det meste på plads nu, men den start knap er stadig _grøn_ jeg vil gerne
have den grå eller sølv eller sådan noget så det passer med resten.

Hvordan laver jeg om på den??
Hvordan kan jeg selv lave temaer til windows xp pro dk??

Se billedet der ligger i news:dk.binaer under mane skrivebord xp
eller her news:3e58d6e6$0$190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk... (ved ikke om
det funker)

Mvh
Mark

Fra : Don_E

Dato : 23-02-03 18:37

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan laver jeg om på den??
> Hvordan kan jeg selv lave temaer til windows xp pro dk??

Prøv at hente StyleXP eller WindowsBlinds
--
/DonE

Fra : MaRk

Dato : 23-02-03 19:18

> Prøv at hente StyleXP eller WindowsBlinds

Hej

Jeg har style xp, henter windowsBlinds senere.

Jeg synes mange af de temaer/styles man henter har enten meget krafitge
menulinjer osv. eller fnatten tekst olign.

Mvh
Mark

Fra : Michael

Dato : 25-02-03 18:49

> gerne

> Prøv at hente StyleXP eller WindowsBlinds
> --
> /DonE
'
Hej, hvor finder man de der temaer??? Er jeg da lidt interesseret i.... :)
Du må meget gerne svare mig på mail, for jeg er en klovn til at finde
posterne igen fordi der er så mange.
Mvh
Michael

Michael_hopla@hotmail.com