VCM ram
Fra : HCJ

Dato : 14-03-01 12:58

Er der nogle her der har erfaringer med vcm ram.
Jeg har købt 2 x 128 mb vcm apacer 133 mhz ram og sat dem i et abit kt7a
bundkort, men uanset hvordan de er instillet i biosen er hastigheden den
samme???

Fra : Ham Selv

Dato : 14-03-01 14:50

Hej
Jeg har et Asus A7V133 og her har jeg også 2 x 128 mb VCM og det køre fint ved
153MHz Cas 2-2-2.

Morten

Fra : Rune

Dato : 14-03-01 15:47

"HCJ" <HCJ@SOL.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har købt 2 x 128 mb vcm apacer 133 mhz ram og sat dem i et abit kt7a
> bundkort, men uanset hvordan de er instillet i biosen er hastigheden den
Hvordan tester du dem?