MS Windows
briani 27239
Mediaplayer
Fra : Tommy Hasen

Dato : 18-02-03 18:25

Hej
Efter at have installeret MP 9 vil jeg gerne fjerne den igen, hvordan gør
jeg det ?
På forhånd tak
Tommy

Fra : Pjensen73

Dato : 18-02-03 19:45

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Efter at have installeret MP 9 vil jeg gerne fjerne den igen, hvordan gør
> [...]
Gå ind i kontrol panel og vælg tilføj/fjern programmer. Her vælger du
tilføj/fjern windows komponenter. Fjern flueben fra Windows media player og
klik på næste. Så skulle den være fjernet.
Peter

Fra : Tommy Hasen

Dato : 18-02-03 21:57

> [...]
og
> klik på næste. Så skulle den være fjernet.

Jeg kan ikke finde den. Har win 98, opdateret til XP

Tommy