MS Windows
briani 27239
muse problem i xp
Fra : Carsten Hansen

Dato : 17-02-03 22:47

Ved ikke lige om det er den rigtige gruppe, men her er problemet anyway:

Jeg har en intelliMouse optical der har fungeret fint i 1 års tid. Nu er den
imidlertid begynde at ændre markørhastighed sådan lidt i bølger. Pludselig
bliver den langsom, så jeg nærmest er nødt til at bruge hele skrivebordet
for at flytte musen 17" over skærmen - og efter nogle minutter bliver den så
normal igen.

Jeg laver ikke noget specielt på min pc som jeg ikke plejer at gøre, og jeg
har tjekket cpu-forbrug, temperatur mv. og alt ser normalt ud.

Gode ideer efterlyses?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 18-02-03 00:52

"Carsten Hansen" <nejtak@NOSPAM.se> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at flytte musen 17" over skærmen - og efter nogle minutter bliver den

Jeg har nødagtig samme problem.. Jeg har en M$ Wireless Whell Mouse
med keyboard.. (en samlet pakke.)
Det er lige som at musen ikke gider at bevæge sig "rigtigt" mere.
Den bevæger sig meget i "hak", utallige tweaks har heller ikke virket..

Den har eller virker perfekt i ½år, men nu skoder den virkeligt..

Først troede jeg at det var et batt. problem, men efter utallige skift af
batt. er problemet ikke løst endnu..
Jeg har forgæves søgt efter opdateringer,
men de hjælper ikke en dyt...

> Jeg laver ikke noget specielt på min pc som jeg ikke plejer at gøre, og
jeg
> har tjekket cpu-forbrug, temperatur mv. og alt ser normalt ud.

Samme her.. Gør ingen andre ting end hvad jeg
plejer at gøre..

BTW. Så kører jeg WinXP SP1.

Fra : peter21

Dato : 18-02-03 07:32

On Tue, 18 Feb 2003 00:51:49 +0100, "Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE
THIS}@phreaker.net> wrote:

>"Carsten Hansen" <nejtak@NOSPAM.se> skrev i en meddelelse

>Samme her.. Gør ingen andre ting end hvad jeg
>plejer at gøre..
>
>BTW. Så kører jeg WinXP SP1.

>Hej Henrik & Carsten.

Prøv at downloade de sidste nye drivere til jeres mus, så tror jeg de
virker igen. Jeg kører selv med logitech wireless mus og tastatur og
de fungerer perfekt under Win XP servicepack 1.
M.v.h
Peter21

Fra : Henrik S.

Dato : 18-02-03 21:49

"peter21" <peterhabk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at downloade de sidste nye drivere til jeres mus, så tror jeg de
> virker igen. Jeg kører selv med logitech wireless mus og tastatur og
> de fungerer perfekt under Win XP servicepack 1.

Det har her jeg prøvet Peter men uden held..

Jeg har stærkt på fornemmelsen at det er WinXp
og musen der ikke kan sammen.. Jeg har dog ikke
stødt på andre der har problemet ude over Carsten..

Mht. tweaks.. Er der nogen der kender sider hvor disse
kan findes, det kunne jo være at der gemmer sig en løsning
et sted..

Henrik...

Henrik...

Fra : Pico

Dato : 18-02-03 17:05

Henrik Sørensen wrote:
> [...]
> Jeg har forgæves søgt efter opdateringer,
> men de hjælper ikke en dyt...

> Samme her.. Gør ingen andre ting end hvad jeg

Det lyder ikke godt. Har samme OS, samme mus ca. 2 mdl. gammel så
hvad kan man ikke vente sig !
Hvorfor reklamere I ikke over fejlene når musene ikke er ældre ?
Pico