MS Windows
briani 27239
DirectX 9
Fra : Bo Nielsen

Dato : 17-02-03 15:12

Er der børnesygdomme med DirectX 9 eller det bare at installere?
Hvad med den nye MediaPlayer, er den ok?

Bo

Fra : Klander

Dato : 17-02-03 15:20

> Er der børnesygdomme med DirectX 9 eller det bare at installere?

Der vist en DirectX 9,1 på vej snart, men den der er nu virker ok
men hvis du ikke har et grafikkort der undertøtter det får du ikke noget ud
af
at installere den.

> Hvad med den nye MediaPlayer, er den ok?

Det er bare noget der duer, jeg bruger UK ver da jeg køre med en UK Win XP
hvordan den Danske kører ved jeg ikke.

Mvh
Kurt

Fra : Martin K

Dato : 17-02-03 18:23

Klander wrote:
> Der vist en DirectX 9,1 på vej snart, men den der er nu virker ok
> men hvis du ikke har et grafikkort der undertøtter det får du ikke
> noget ud af
> at installere den.

Det ved jeg nu ikke. Du kan ikke køre den nye 3DMark03 hvis ikke du har den.
Bare dét alene er da nok til at man bør have den

--
Martin K

Fra : Klander

Dato : 17-02-03 19:08

> [...]
den.
> Bare dét alene er da nok til at man bør have den

Og hvad man skal/kan man bruge det program til, ud over noget man ved i
forvejen.
Dette program viser intet om de spil der findes i dag og til næset år, det
er jo så fyldt
med fejl at selv Futuremark er ikke stolte af det.
EKS. en pc med en AMD 1000 Mhz spu 256 mb ram og ATI 7500
får større score end en P4 3,06 Ghz med 1 gb ram og Geforce 4 TI 4600
Så har det ikke noget med virkligheden at gøre, så det kan vist ikke
burges til meget... ;)

Kurt

Fra : MaRk

Dato : 19-02-03 20:00

> [...]
> får større score end en P4 3,06 Ghz med 1 gb ram og Geforce 4 TI 4600
> Så har det ikke noget med virkligheden at gøre, så det kan vist ikke

Har du et link på det?
Vil gerne læse lidt mere om det.