MS Windows
briani 27239
Vise mapper-panel i XP
Fra : Villy Jensen

Dato : 15-02-03 19:21

Hej Eksperter

Har lige fået XP .. og savner WIN 98 eksplorer-vindue med
'træet til venstre og filer til højre'

Har fundet ud af det 'manuelt', men det skal SQ gøres HVER
GANG stifinderen startes!

Kan man med hvilken switch på en genvej til 'explorer.exe' sætte
at stifinder starter med 'mapper' i venstre panel?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Edmund

Dato : 15-02-03 22:03

Villy Jensen wrote:
man med hvilken switch på en genvej til 'explorer.exe' sætte
> at stifinder starter med 'mapper' i venstre panel?

%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,c:\

--
Mvh Edmund

Fra : Villy Jensen

Dato : 16-02-03 08:47

> man med hvilken switch på en genvej til 'explorer.exe' sætte
>
> %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,c:\

Tak for tippet! Med dit forslag fandt jeg en gudeside med
anvendelige forklaringer til switches:
http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy