MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke bænde Lydcd
Fra : Stone

Dato : 10-02-03 17:27

Hej Har lige opdaget at nu kan jeg ikke trække mine musik filer over til
brændning i nero den siger Nero kan ikke læse filerne Den kan godt Læse
Andre filer når jeg Har trykket på ISO men ikke når der er trykket på Lyd
cd . Har de nye Aspi filer er det noget Windows Media player 9. er det den
der går ind
og laver problemer Har aldrig haft det problemet før, har prøvet at
afinstallere Nero og installere igen bruger V 5.5.10. Kører XP

Der står det her når jeg åbner nero:

Another application is currently using the Windows burning engine (IMAPI)
Please quit the other application and start Nero again

Og hvad betyder det jeg er ikke god til UK

Mvh Stone

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 10-02-03 19:31

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(IMAPI)
> Please quit the other application and start Nero again
>
> Og hvad betyder det jeg er ikke god til UK

Det er din Autoplay der driller. Indstil dit brænderdrev så autoplay
åbner Nero når du sætter en tom disk i.. Nero er vist i Autoplay når
det er vers. 5.5.10
Se evt. http://www.wintip.dk/xp/config/cd_cdrw.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Stone

Dato : 10-02-03 22:04

"Johnny Nielsen" <johnny@wintip.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Johnny Nielsen
> http://www.wintip.dk/
> Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Nej det HJÆLPER Ikke kan stadig ikke få nero til at tage mine både MP3 og
Waw filer Hjælp

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 11-02-03 00:57

> Nej det HJÆLPER Ikke kan stadig ikke få nero til at tage mine både
MP3 og
> Waw filer Hjælp

Hmm.. så hjælper det måske heller ikke at deaktivere Windows
indbyggede brænderprogram.
Gøres i fanen Indspilning - fjern markeringen i Aktiver indspilning

mvh
Johnny

Fra : Stone

Dato : 11-02-03 06:23

> [...]
> indbyggede brænderprogram.
> Gøres i fanen Indspilning - fjern markeringen i Aktiver indspilning

Hej Det vil jeg prøve men hvor er det lige jeg skal finde fanen
Indspilning det er ossse det sidste jeg vil for så Siger jeg Format C:
Mvh Stone

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 11-02-03 18:30

> [...]
fanen
> Indspilning det er ossse det sidste jeg vil for så Siger jeg

Højreklik på CDR-W drevet i Denne Computer og vælg Egenskaber.

Johnny

Fra : Stone

Dato : 11-02-03 18:47

Hej Johnny jeg ved ikke hvad der er kommet til at jeg ikke kan i nero men
Xp kan godt brænde mine Musik Tror jeg er kommet til at slette noget i
regit så jeg må nok den lange vej At reinstallere, men tak for dine svar
hvis du havde et til så vil jeg lige prøve det

Mvh Steen