MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Desktop
Fra : Hagman

Dato : 10-02-03 15:01

Hvad synes i ?
http://www.mpetersen.dk/HagmansDesktop.jpg

BTW, jeg er ny i det

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-02-03 18:01

In dk.edb.system.ms-windows, Hagman wrote:

> Hvad synes i ?
> http://www.mpetersen.dk/HagmansDesktop.jpg

Hvad er problemet?

--
Lars Stokholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-03 18:57

Lars Stokholm <stokholm@diku.dk> skrev :

>Hvad er problemet?

Man behøver vel ikke have problemer for at sende et indlæg?

Han bruger vel et af disse programmer, som laver desktoppen om og
spørger hvad vi andre synes om det?

Jeg bryder mig ikke om det, men jeg er også gammel og kedelig.

Fra : Connor

Dato : 10-02-03 19:14

Synes det ser godt ud. Bruger selv lightstar themes.
Hvis det er et billede af dig selv, må du være meget moden af din alder. :)

M.v.h

Fra : Hagman

Dato : 10-02-03 22:44

> Synes det ser godt ud. Bruger selv lightstar themes.
> Hvis det er et billede af dig selv, må du være meget moden af din alder.
:)

He he, det er godt nok min datter...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-02-03 19:30

In dk.edb.system.ms-windows, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Man behøver vel ikke have problemer for at sende et indlæg?

Næh.

> Han bruger vel et af disse programmer, som laver desktoppen om og
> spørger hvad vi andre synes om det?

Det er vel sådan noget snik-snak vi har dk.snak til. I det mindste
bør han fortælle hvad han vil have os til at kommentere.

--
Lars Stokholm

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 10-02-03 21:12

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg bryder mig ikke om det, men jeg er også gammel og kedelig.

Jeg bryder mig ikke om det - men jeg er også bange for børn i den alder...

Hvis der er nogen der vil lave totale ændringer på desktopppen kan det gøre
med programmet DesktopX...

Søren

Fra : preben nielsen

Dato : 10-02-03 23:15

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes i ?
> http://www.mpetersen.dk/HagmansDesktop.jpg
>
> BTW, jeg er ny i det

Det er da ikke helt slemt.

Meeennnn........ personligt fatter jeg ikke at nogen ønsker at
beklæde skærmen med oplysninger såsom CPR navn, ram-størrelse etc.
For fanden da - det har man da vel ikke glemt ????

Forestil jer hvis det kunne gøres på bilen ?? Løbe-tekst i
bagruden som fortæller at du nu har kørt 77km med gennemsnitfart
65km/t. og bremset 23 gange - desuden at kabinetemperatur er
21grader og der er 2 mm. slidbane tilbage. Nej vel ? Men jeg kunne
nu nok blive millionær, hvis jeg gad frmstille systemet

Young people.... hmmm

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 11-02-03 00:41

On Mon, 10 Feb 2003 23:14:49 +0100, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>21grader og der er 2 mm. slidbane tilbage. Nej vel ? Men jeg kunne
>nu nok blive millionær, hvis jeg gad frmstille systemet

Det startede jo allerede med de første 'kloner' for ~20 år siden som
havde et display der viste om den kørte 5 eller 10 MHz (Turbo mode)

>Young people.... hmmm

Du har vel selv været ung engang?

--
Jens