MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
joe
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-02-03 19:34

Greetings!

Jeg har forgæves forsøgt at finde joe til Win32. Er det bare mig der
ikke er grundig nok eller findes den slet ikke?

Skal bruges sammen med mutt.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-02-03 21:34

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg har forgæves forsøgt at finde joe til Win32. Er det bare mig
> der ikke er grundig nok eller findes den slet ikke?

Duer programmets hjemmeside ikke? Hvis da ellers det er det program
du efterspørger. Du giver jo ikke mange oplysninger fra dig.

   http://sourceforge.net/projects/joe-editor/

Hvis du klikker på download står der:

   JOE for Win32 | No Releases

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-02-03 21:44

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

> JOE for Win32 | No Releases

Det er da godt at man ikke er den eneste der i den forbindelse undrer
sig over: http://sourceforge.net/forum/forum.php?forum_id=81541

--
Lars Stokholm

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-02-03 09:22

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm <stokholm@diku.dk> says...
> Det er da godt at man ikke er den eneste der i den forbindelse undrer
> sig over: http://sourceforge.net/forum/forum.php?forum_id=81541

Ja, ikk'?

It's gotta be out there...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-02-03 11:30

> Ja, ikk'?

Jo :)

> It's gotta be out there...

Jeg har ikke fundet andet end et par døde links... Beklager. Men det
er åbentbart et program du er meget glad for(?) Findes der ikke et
tilsvarende Windows-program, eller er det fordi det skal bruges med
Mutt, og ingen andre programmer kan det?

--
Lars Stokholm

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-02-03 17:15

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm <stokholm@diku.dk> says...
> er åbentbart et program du er meget glad for(?) Findes der ikke et

Det er verdens bedste editor.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-02-03 17:38

> Det er verdens bedste editor.

Hehe, nå ok :)

--
Lars Stokholm

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 08-02-03 12:10

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> writes:

> Jeg har forgæves forsøgt at finde joe til Win32. Er det bare mig der
> ikke er grundig nok eller findes den slet ikke?
>
> Skal bruges sammen med mutt.

Fandt den her med Google:

http://belnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/joe-editor/joe-2.9.6re2-win32.zip

--
   Mvh Christoffer Olsen

*** Thank you, mr. president:
*** http://tiddytwister.nitro.dk/bushie.jpg

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-02-03 13:28

In dk.edb.system.ms-windows, Christoffer Olsen wrote:

> Fandt den her med Google

Jeg stødte også på den, men virker den overhovedet?

0 [main] joe 1372 handle_exceptions: Exception:
STATUS_ACCESS_VIOLATION

339 [main] joe 1372 stackdump: Dumping stack trace to
joe.exe.stackdump

--
Lars Stokholm

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 08-02-03 15:58

Lars Stokholm <stokholm@diku.dk> writes:

> Jeg stødte også på den, men virker den overhovedet?

Der må jeg være svarskyldig, har ikke Win installeret lige for tiden.

Jeg så lige på den version jeg har i Debian, den depender op mod
ncurses, hvordan funker det i Win?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-02-03 17:22

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm <stokholm@diku.dk> says...
> In dk.edb.system.ms-windows, Christoffer Olsen wrote:
> Jeg stødte også på den, men virker den overhovedet?

---
Couldn't load termcap entry. Using ansi default
Processing 'E:\WINNT\joerc'...done
Sorry, your terminal can't do absolute cursor positioning.
It's broken
---

Hvad gør jeg nu? :-/
Jeg kan ikke finde noget med termcap i Windows-help.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-02-03 17:37

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G. Poulsen wrote:

> Couldn't load termcap entry. Using ansi default
> Processing 'E:\WINNT\joerc'...done

Jeg fik samme fejl. Jeg har prøvet at oprette joerc-mappen der hvor
den leder efter den, og sågar også lagt indholdet af Christoffers
zip-fil derind. Men jeg får den fejl jeg beskrev før (exception).

--
Lars Stokholm