MS Windows
briani 27239
Fjerne "genvejspile" ???
Fra : Hagman

Dato : 07-02-03 00:27

Hejsa Genier :)

Jeg har WinXP Pro DK SP1.

Når jeg laver en genvej, kommer der jo en lille pil i det ene hjørne.
Jeg kunne engang fjerne de "pile", men kan ikke huske hvordan jeg gjorde.

Kan nogen hjælpe ?

Fra : Daniel J

Dato : 07-02-03 00:47

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa Genier :)
Godaw

> Når jeg laver en genvej, kommer der jo en lille pil i det ene hjørne.
> Jeg kunne engang fjerne de "pile", men kan ikke huske hvordan jeg gjorde.

Du kan fjerne disse pile ved at hente programmet Tweak-UI.

Du kan hente programmet her http://shor.ter.dk/810131606

Mvh

Daniel

Fra : Hagman

Dato : 07-02-03 00:52

> Du kan fjerne disse pile ved at hente programmet Tweak-UI.

Den ZIP-fil jeg downloader, pakker jeg ud, men mappen er tom ???

Fra : Daniel J

Dato : 07-02-03 01:14

> Den ZIP-fil jeg downloader, pakker jeg ud, men mappen er tom ???

Ingen problmer her....

Mvh

Daniel J

Fra : Hagman

Dato : 07-02-03 01:20

> Ingen problmer her....

Tror nok jeg fik den installeret :)
....men hvor gemmer programmet sig ?
Og hvordan bruger man det, så pilene forsvinder ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-03 02:39

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev :

>Tror nok jeg fik den installeret :)
>...men hvor gemmer programmet sig ?

I start menuen med programmer, formentlig under powertoys.

>Og hvordan bruger man det, så pilene forsvinder ?

Explorer => Shortcut

Fra : Hagman

Dato : 07-02-03 02:59

> Explorer => Shortcut

Tak, fandt ud af det.

Fra : Madsen

Dato : 07-02-03 02:57

Hagman skrev:

> Når jeg laver en genvej, kommer der jo en lille pil i det ene
> hjørne. Jeg kunne engang fjerne de "pile", men kan ikke huske
> hvordan jeg gjorde.

Start > Kør: Regedit

[HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile].
Marker den nøgle og gå op i File > Export og gem den *.reg-fil et
sikkert sted. Den kan du bruge til at få pilene tilbage igen hvis
du engang skulle få lyst til det.

Slet så værdien IsShortcut inde i [HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile].
Luk Regedit, log af og på eller genstart pc'en.

Madsen.