MS Windows
briani 27239
Win 98 og internet+mail opsætning.
Fra : Kosmonauten

Dato : 04-02-03 22:56

Hejsa oh i vise mk'ere.

Kan i svare mig på følgende ?:
Når man reinstallere Win 98, så er der altid en del "arbejde" med at sætte
internet+mail op.
Nu er det så at jeg kom til at tænke på, kan man "gemme" sin opsætning evt
på en diskette, sådan at man "bare" kan sætte en fil ind også er alting sat
op igen??
Håber at dette er den rigtige gruppe idet det trods alt handler om Windows
;C)

Pft.
Martin

Fra : Pico

Dato : 05-02-03 00:16

Kosmonauten wrote:
> [...]
> ind også er alting sat op igen??
> Håber at dette er den rigtige gruppe idet det trods alt handler om

Den rigtige gruppe er nok
dk.edb.internet.mails+news eller den der heder outlookexpres, hvis
du bruger den.
Pico

Fra : BB

Dato : 05-02-03 09:34

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> op igen??
> Håber at dette er den rigtige gruppe idet det trods alt handler om Windows

I Outlook Expres kan du gemme dine konti:
Funktioner->konti->ekspoter.
Og adressekartotek:
Filer->ekspoter->adressekartotek->tekstfil.
Hvad du vil gemme i Internet må du specificere (husk den rigtige NG)

VH
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Kosmonauten

Dato : 05-02-03 19:28

Hej BB og Pico,