MS Windows
briani 27239
Ghost har slettet min partition !!
Fra : Daniel J

Dato : 04-02-03 17:54

Hej NG!

Jeg har lige ghostet mit system drev, men ghost tog også den anden partition
med på disken, men i alt frustration oprettede jeg en ny partition som
erstatning for den gamle. Hvordan får jeg mine filer tilbage som lå på den
anden partition ?

Mvh

Daniel J.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-02-03 18:30

On Tue, 4 Feb 2003 17:53:47 +0100, "Daniel J"
<daniel-j@fjern-dette.oncable.dk> wrote:

> [...]
>med på disken, men i alt frustration oprettede jeg en ny partition som
>erstatning for den gamle. Hvordan får jeg mine filer tilbage som lå på den
Løbet er kørt, din gamle partition er tabt, hent din backup.
/Hans

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-02-03 18:37

> [...]
> jeg en ny partition som erstatning for den gamle. Hvordan får
> jeg mine filer tilbage som lå på den anden partition ?

Havde det ikke været fordi du lige har requestet programmet og fået
det lagt ovre i dk.binaer så ville jeg have haft ondt af dig. Men
indrømmet, det er en meget sjov timeline:

14:29 alt.dk.warez: Er der nogle der har Norton Ghost.

15:53 dk.binaer: Norton Ghost ligger til download.

17:53 dk.edb.system.ms-windows: Ghost har slettet min partition!

--
Palle Jensen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 05-02-03 08:11

> Havde det ikke været fordi du lige har requestet programmet og fået
> det lagt ovre i dk.binaer så ville jeg have haft ondt af dig

Hehe =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Jacob Jespersen

Dato : 05-02-03 17:47

For at det ikke skal være løgn, kan man faktisk godt finde de gamle filer
igen. Men det kræver et specielt program der hedder r-studio.

Venlig Hilsen Fonsie

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e40b9c0$0$83838$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-02-03 18:00

Jacob Jespersen wrote:
> For at det ikke skal være løgn, kan man faktisk godt finde
> de gamle filer igen. Men det kræver et specielt program der
> hedder r-studio.

Eller GetDataBack eller PC Inspector File Recovery, men
de kan langt fra genskabe alle filer.

/Mikael

Fra : Daniel J

Dato : 05-02-03 22:08

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message
> Eller GetDataBack eller PC Inspector File Recovery, men
> de kan langt fra genskabe alle filer.

Arh, så kan det også være lige meget, men så fik jeg da ryddet lidt op i
mine harddiske.

Jeg tror bare jeg smider Noron Ghost i et dybt hul......

Mvh

Daniel J.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-02-03 07:32

Daniel J wrote:
> Arh, så kan det også være lige meget, men så fik jeg da ryddet lidt
> op i mine harddiske.
>
> Jeg tror bare jeg smider Noron Ghost i et dybt hul......

Det har jeg også gjort med mit, jeg bruger istedet
PowerQuest DriveImage, det funker ;)

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-02-03 08:40

> Det har jeg også gjort med mit, jeg bruger istedet
> PowerQuest DriveImage, det funker ;)

Det gør Ghost nu også. Det eneste det kræver er licensnøgle og kompetence =)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-02-03 11:25

Trygleren [9000] wrote:
> Det gør Ghost nu også.

Det er jeg skam klar over og vidste i samme sekund jeg
havde skrevet, at en eller anden ville skrive som du ;)

> Det eneste det kræver er licensnøgle

Ja, de færreste programmer er freeware ;(

> og kompetence =)

Nok det vigtigste element her ;)

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-02-03 10:04

> Nok det vigtigste element her ;)

Ja, det er de færreste programmer der sletter partitioner af sig selv !!
Heller ikke Ghost.

Per

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 06-02-03 15:17

On Wed, 5 Feb 2003 22:08:20 +0100, "Daniel J" <no-spam@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>mine harddiske.
>
>Jeg tror bare jeg smider Noron Ghost i et dybt hul......
Lær at bruge det, det er et fantastisk stykke værktøj.
/Hans

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-02-03 15:42

> Lær at bruge det, det er et fantastisk stykke værktøj.

Enig.

Fra : Casper

Dato : 12-02-03 20:43

"Daniel J" <no-spam@webspeed.dk> wrote in news:b1rufu$j9s$1@sunsite.dk:

> Jeg tror bare jeg smider Noron Ghost i et dybt hul......

Tjae - det er nok for sent. Symantec´s software registrerer sig selv når du
er på nettet. Har du slet ikke studset over at det kunne installeres uden
navn og sn ?

Så du skal blot vente på APG

MVH

Fra : Daniel J