MS Windows
briani 27239
progam til at vise fri ram
Fra : Claus

Dato : 02-02-03 14:50

Jeg havde ne gang et program der vist hvor meget ram der er tilbage. det
viste det nede ved uret. er der den der kan hjælp mig med at fider det igen
??

claus

Fra : Torben Udengaard

Dato : 02-02-03 15:04

Prøv => http://www.memturbo.com/

Ok program til Win 98 og ME

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-02-03 21:50

In dk.edb.system.ms-windows, Claus <claus_jepsen@tiscali.dk> says...
> Jeg havde ne gang et program der vist hvor meget ram der er tilbage. det
> viste det nede ved uret. er der den der kan hjælp mig med at fider det igen
> ??

Kan du ikke bare bruge Winbar?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-02-03 22:34

Den 02 feb 2003 skrev Claus i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg havde ne gang et program der vist hvor meget ram der er
> tilbage. det viste det nede ved uret. er der den der kan hjælp mig
> med at fider det igen ??

http://www.jfitz.com/software/RAMpage/index.html

LarsK