Fede kabinetter
Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 14-03-01 05:10

Hej

Der skulle vel ikke være nogen af jer der har set nogle af følgende
kabinetter i Dk
http://www.servercase.com/ImageFiles/SC9791.html
http://www.servercase.com/ImageFiles/SC9691.html
http://www.servercase.com/ImageFiles/SC0210.html
http://www.servercase.com/ImageFiles/SC9891.html

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : CTK

Dato : 14-03-01 08:42

ligner lidt dem fra Vasco www.vasco.de , de distribueres i DK af Unit
Data.

Fra : Nice1

Dato : 14-03-01 11:44

Næææh,. vapochill er nok det fedeste man får.
http://www.vapochill.com

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-03-01 15:29

Nice1 skrev...

>Næææh,. vapochill er nok det fedeste man får.

Har du overhovedet gidet tjekke de links? Der er tale om
serverkabinetter. Hvis man søger et serverkabinet, så er vapochill næppe
'det fedeste man får'. Serverkabinetter er bogstaveligt talt mindst
dobbelt så fede som et vapochill.

--
kent
www.oldhoj.dk

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 14-03-01 23:06

"Nice1" <dsl21602@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Næææh,. vapochill er nok det fedeste man får.
> http://www.vapochill.com

Enig hvis man er til færdiglavede ting, men det er jeg ikke, og vil gerne
have et af de nævnte kabinetter, da der er meget plads til at muligt
skrammel :)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 14-03-01 17:34

Nicolai Boilesen wrote:

> Hej
>
> Der skulle vel ikke være nogen af jer der har set nogle af følgende
> [...]

Jeg har set nr. 1, 2 og 4 i Zitechs almindelige katalog, under
"Servere".
Hvis det er dem de beskriver (intet billede) under deres priser på
kabinetter, koster de hhv. 2245,-, 3120,-, og 3870,- incl. moms for
lille, mellem og stor, uden strømforsyning.

Kan det hjælpe?

   Venlig hilsen
      Henrik

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 14-03-01 23:53

"Henrik Stavnshøj" <helian@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabinetter, koster de hhv. 2245,-, 3120,-, og 3870,- incl. moms for
> lille, mellem og stor, uden strømforsyning.

Det er lidt svært at sige da der ikke er billede på deres web site, men
tilsyneladende er det vist de samme :)

Men jo jeg tror det har hjulpet :)

--
MVH / Regards