temp på d-link 605
Fra : Peter Holm

Dato : 09-03-03 09:52

Hejsa,
min D-Link 604 er extremt varm - ca 50°c under bunden. Den står tændt altid.
Er jeres d-link 604 også så varm ?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 09-03-03 10:34

Min D-Link 604, som også er tændt hele tiden, er vel 30 grader. Lidt mindre
end håndvarm!

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-03-03 10:36

Peter Holm skrev Søndag den 9. marts 2003 09:52 i dk.edb.netvaerk:

> min D-Link 604 er extremt varm - ca 50°c under bunden. Den står tændt altid.
> Er jeres d-link 604 også så varm ?

Nej, min er håndlun, og føles som samme temp på
under som over siden.

Min står også altid tænt, og har aldrig mere end max 10 minutters pause uden
trafik. (istædet for at skifte batteriet, så chekker den tid på en ntp server
hvert 10. minut)

Ivar Madsen

Fra : Peter Holm

Dato : 09-03-03 18:47

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message

> Nej, min er håndlun, og føles som samme temp på
> under som over siden.

Ja, min er nok også omkring de 30°c ovenpå. Skal jeg få den byttet, eller er
det ikke grund nok ?

Mvh
Peter

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-03-03 19:05

Peter Holm skrev Søndag den 9. marts 2003 18:47 i dk.edb.netvaerk:

> Ja, min er nok også omkring de 30°c ovenpå. Skal jeg få den byttet, eller er
> det ikke grund nok ?

Virker den som den skal?
Prøv at skriv en e-mail til d-link, support@dlink.dk og hør om der er noget
galt med en.

Ivar Madsen

Fra : jens

Dato : 10-03-03 00:21

> [...]
> Hejsa,
> min D-Link 604 er extremt varm - ca 50°c under bunden. Den står tændt

Ifølg Dlinks "specs" på en DI604 er drift temeperaturen mellem 0 - 55 grader
:
http://www.dlink.se/products/productdatasheets/di-604.pdf

Men der er jo kommet en ny firmware, dog ikke 1.6eren
LOL

mvh Jens som har solgt sin DI604 for højeste bud