IBM vigtig
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 14-03-01 00:23

Jeg er ved at starte en gammel bærbar op som jeg skulle bruge i min båd.

Maskinen er en IBM PS2 MODEL L 40SX

Helt fint til det jeg skal bruge den til.

Jeg vil lægge en dos 6,22 (Ja den kørte bare der ud ad) Men når jeg tænder
for liget

Tæller den fint ram op

Skriver derefter 161

og derefter 163

Hvor efter den slukker

Hvad betyder disse tal?

Hvordan kommer jeg til at installere dos?

Venligst

Jens

Fra : Nikolaj Woel

Dato : 14-03-01 20:09

har du ikke et model nr. på den?

et 4 cifret, det står sikkert bag på computeren.

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 15-03-01 07:03

Betyder Set time and date. Prøv at checke batteriet.