3Com OfficeConnect Cable/DSL Gateway - gat~
Fra : Jørgensen

Dato : 02-03-03 09:07

Hej alle

Kan jeg bruge "3Com OfficeConnect Cable/DSL Gateway" til at lave netværk
samt til at dele min adsl forbindelse fra TDC til 3 computer ?
Hvilke type kabel skal jeg bruge mellem com og 3com ?

Hilsen Henrik

Fra : SA

Dato : 02-03-03 10:15

"Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> wrote in message
> [...]
> samt til at dele min adsl forbindelse fra TDC til 3 computer ?
> Hvilke type kabel skal jeg bruge mellem com og 3com ?

Hej Henrik.

Yep, du kan fint anvende en 3Com OfficeConnect Cable/DSL Gateway; jeg har
selv en, og den har altid fungeret fint, både til ADSL og til lokalt
netværk.
Det med kablerne, tja... det kan jeg aldrig huske, er det nu "ligeigennem"
eller "snoet" til det ene eller det andet? Der er forhåbentlig en anden der
kan huske det. Men, hvis du har begge modeller af kabler, ja så kan du bare
prøve dig frem - det går ikke i stykker pga. det.

/SA

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-03-03 15:15

SA wrote:
> "Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> wrote in message

<KLIP>

> [...]
> kan huske det. Men, hvis du har begge modeller af kabler, ja så kan du bare
> prøve dig frem - det går ikke i stykker pga. det.

UTP og STP-kabler er alle snoede, både de "krydsede" og de alm. der er
"lige igennem".

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>