Topcom BR204
Fra : Henry Kjær

Dato : 01-03-03 14:15

Er der nogen der har erfaringer med denne router (Topcom BR204) og evt
specifikationer, jeg kan ikke finde noget om den på nettet.(Den sælges i
Bilka til 489,00 kr.)

Mvh Henry.

Fra : Per

Dato : 28-02-03 15:00

Se her:
http://www.topcom.be/prod_network/wired/broadband204.htm
Hilsen Per.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 01-03-03 22:28

"Henry Kjær" skrev:

> Er der nogen der har erfaringer med denne router (Topcom BR204) og evt
> specifikationer, jeg kan ikke finde noget om den på nettet.(Den sælges i
> Bilka til 489,00 kr.)
>
> Mvh Henry.
Topcom BR 104 og Topcom BR204 er lidt forskellige, men de virker fint
som en Internet gateway.
Jeg har en af begge slags.
Hvis det er til bruge samme med TDC breadbånd så virker de ens, den ene
bruger en 50MHz og den anden en 75Mhz

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://Box2000.dk & Http://TeamNord.dk

Fra : Palle Wind

Dato : 01-03-03 22:47

On Sat, 1 Mar 2003 14:15:22 +0100, "Henry Kjær" <henry@kjaer.mail.dk>
wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med denne router (Topcom BR204) og evt
>specifikationer, jeg kan ikke finde noget om den på nettet.(Den sælges i
>Bilka til 489,00 kr.)

>Mvh Henry.

og her www.topcom.net

Den har vist tidligere være diskuteret i gruppen og enden blev vist at
den ikke er så dårlig. Jeg har selv lige købt en i dag i Bilka kr.
499,- men fra mandag kr. 489,-
Den er nu installeret og virker perfekt. Det tog 15 minutter og gav
ingen problemer. Mange har givet udtryk for problemer med varme, men
denne bliver kun lunken.
Jeg skal lige bemærke for interesserede, at jeg er på Stofanet.
I forhold til Topcom BR104 (50mhz cpu) har BR204 en 75mhz cpu.
Hardware firewallen virker tilsyneladende, idet en portscan udefra
ikke kunne finde synlige huller.
Den kan jeg godt anbefale.

Hilsen

Palle.